درگاه پرداخت الکترونیک

HTTP Error: Couldn't open socket connection to server https://bapal.ir/invoice/request prior to connect(). This is often a problem looking up the host name این مشکل ناشی از غیرفعال بودن ماژول soap و تابع fsockopen روی سرور سایت شما می باشد که جهت رفع این مشکل باید با پشتیبانی هاست خود تماس بگیرید.
خطای 500 مربوط به مشکلاتی در هاست شما بوده که جهت رفع آن لطفا با پشتیبانی هاست وب سایت خود تماس حاصل فرمائید.
نیازمندی های سرور تنها شامل مورد زیر می باشد که در صورتی که در این موارد اطلاعاتی ندارید می توانید از مدیر سرور خود کمک بگیرید:اکستنشن soap فعال باشد
"مرچنت آی دی" همان "کد پین" و یا به عبارتی "کد api" درگاه شما می باشد.
در وبلاگ باید از دکمه پرداخت استفاده کنید. کد ایجاد شده را در بخشی از ‏وبلاگ خود که قابلیت خواندن کد ‏html‏ را دارد قرار دهید.
میزان کارمزدها باپال کاملا رایگان میباشد.
لطفا با بانک مورد نظر تماس گرفته و "شناسه پیگیری بانک" را دریافت نموده و اعلام فرمایید: بانک سامان : 84080-021 بانک ملت : 27312731-021 بانک پارسیان: 2318-021
در صورت عدم استفاده از درگاه مربوطه به مدت 20 روز متوالی، درگاه به صورت خودکار از سوی بانک غیر فعال خواهد شد.
ساعات تایید حواله پایا از طرف بانک 5:20 ، 8:50 ، 10:50 ، 12:50 ، 14:50 ، 17:20 ، 19:20 بوده و یک تا دو ساعت بعد از تایید بانک، پول به حساب شما واریز خواهد شد.حداقل مبلغ جهت درخواست تسویه حساب، 10.000 تومان می باشد. هیچگونه حداکثر مبلغی جهت تسویه وجود نداشته و تا هر مبلغی را میتوانید ثبت فرمایید.
از طریق پشتیبانی درخواست لغو درخواست تسویه حساب دهید.
خیر، نام و مشخصات صاحب حساب بانکی و صاحب درگاه پرداخت باید یکسان باشد.
برای تراکنشهای ناموفق، مبلغ پرداختی طی 72 ساعت کاری، از سوی بانک به حساب خریدار برگشت داده می شود.
خیر، پس از پرداخت هزینه از سوی مشتریانتان، مبلغ مورد نظر به حساب باپال شما واریز می شود. سپس پس از ثبت درخواست تسویه از سوی شما و تایید آن از سمت باپال، مبلغ با کسر کارمزد به حساب بانکی شما منتقل می گردد.
در درگاه غیر مستقیم، مشتری ابتدا به صفحه ی باپال متصل شده، سپس به درگاه بانکی هدایت می شود. نام پذیرنده در صفحه ی پرداخت بانکی، "باپال" درج شده و کارمزد این درگاه 0 درصد می باشد.در درگاه مستقیم، مشتری مستقیما به صفحه ی پرداخت بانکی هدایت می شود. در این روش نیز نام پذیرنده در صفحه ی پرداخت بانکی، "باپال" درج شده و کارمزد این درگاه 0 درصد می باشد.در درگاه اختصاصی، مشتری مستقیما به صفحه ی پرداخت بانکی هدایت می گردد. نام پذیرنده در صفحه ی پرداخت بانکی، نام شرکت یا کسب و کار شما درج شده و کارمزد این درگاه 0 درصد می باشد.
درخواست های تسویه حساب بین 1 تا 24 ساعت کاری انجام خواهند شد.
تسویه حساب دارای دو مرحله می باشد: ابتدا باپال درخواست شما را بررسی و تایید کرده، سپس بانک مبلغ را تایید و به حساب شما واریز میکند.از طرف باپال، تمامی درخواستهای تسویه حساب در تمامی روزهای هفته بررسی و تایید میگردند.از طرف بانک، تسویه حساب به صورت شتاب در تمامی روزها انجام شده اما به صورت پایا فقط در روزهای غیر تعطیل انجام می گردد.
حداقل موجودی قابل برداشت در پردانو 10.000 تومان می باشد. لذا جهت برداشت موجودی خود، ابتدا موجودی اکانت خود را به میزان حداقل 10.000 تومان افزایش داده، سپس درخواست تسویه حساب خود ثبت فرمایید.
خیر، داشتن نماد اعتماد و یا گذاشتن لوگو نماد اعتماد در سایت اجباری نمی باشد. اما توصیه میکنیم که نماد اعتماد را برای وب سایت خود تهیه نمایید.
خير. باپال به روش های مختلف هويت کاربران را تشخيص داده و از واريز وجه به کاربران دارای تضاد نام و مشخصات اشتباه، جلوگيری ميکند.
بله وبلاگ ها مانند وب سایت ها می توانند با استفاده از "دکمه پرداخت" از خدمات باپال استفاده نمایند.
خیر. عضویت در باپال رايگان بوده و شامل هيچ هزينه ای نمي شود. تنها کارمزد در ازای تراکنش های خروجی می باشد.
مرجع رسمی حل اختلاف در جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه هست. اما در زمان بروز مشکل ما در کنار شما هستیم و سعی میکنیم ابتدا مشکل رو با ایجاد محیطی ارام و منطقی حل و فصل کنیم. درغیر این صورت می بایست با طرح شکایت موضوع رو به صورت حقوقی و قانونی دنبال کنن

با اطمینان کامل و با بهترین امکانات ممکن با ما همکاری کنید. همکاری شما آرزوی ماست....

صفحه پرداخت شخصی

هر کاربر یک صفحه پرداخت شخصی دارد که می تواند با ارسال لینک آن به مشتریان خود با آنها تسویه حساب کند.

آمار دقیق و قابل اعتماد

سیستم آماری دقیق، به شما این امکان را خواهد داد تا با خیالی آسوده با ما همکاری کنید.

کاربرد عالی در تمام دسته های تجاری

اعتبار مشاغل خود را به دستان ما بسپارید، تا برای نام شما اعتبار کسب کنیم.